دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو هیأت رئیسه کمیته پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران:

45 درصد کاروان اعزامی ایران به مسابقات پاراالمپیک2020 ریو ژاپن از بانوان است

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان و عضو هیأت رئیسه کمیته پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران گفت: 45 درصد کاروان اعزامی ایران به مسابقات پاراالمپیک2020 ریو ژاپن از بانوان خواهد بود.
کد خبر : 44595

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، علی کشفیا در همایش جنبش پاراالمپیک واحد تبریز اظهار کرد: مسابقات پاراالمپیک دو هفته بعد از مسابقات المپیک برگزار می‌شود و اینجانب هفت دوره در این مسابقات حضور داشته‌ام که در چند دوره آن مدال‌آور این مسابقات بودم.


کشفیا افزود: کمیته پاراالمپیک در ایران دارای 11 عضو است و در سه بخش: جوانان، بانوان و معلولیت‌های شدید به فعالیت می پردازد.


عضو هیأت رئیسه کمیته پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با توجه به اینکه 10 درصد جمعیت جهان را معلولان تشکیل می دهند و در ایران نیز 4 تا5 میلیون معلول وجود دارد، باید زیرساخت‌های لازم برای ورزش این قشر از جامعه فراهم شود و ایران یکی از کشورهای پیشگام در گسترش ورزش معلولان جهان است.


وی تأکید کرد: در مسابقات پاراالمپیک گوانگجو 250 درصد رشد مدال در بخش بانوان داشتیم و در مسابقات 2020 پاراالمپیک ریو 45 درصد کاروان اعزامی از ایران به بانوان اختصاص خواهد یافت.


کشفیا، نظم،آموزش،مدیریت وبرنامه ریزی را رمز موفقیت در هر کاری مخصوصا در حیطه ورزش خواند.


همایش جنبش پاراالمپیک به همت اداره تربیت بدنی و ستاد شاهد و امور ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی تبریز 26 مهرماه در سالن شهریار این دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحدتبریز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته